Поширені запитання

Основи програми

Чи в усіх країнах доступна ця програма?

Програма доступна в таких країнах. Якщо в цьому списку немає вашої країни, усе одно рекомендуємо ознайомитися з доступними матеріалами та порадити G Suite своїм клієнтам, якщо наше рішення їм підходить.

Які продукти я зможу продавати?

Офіційні партнери G Suite мають право продавати такі продукти: G Suite, G Suite Business / Диск, Сейф, обсяг пам’яті на Диску та Google Messaging Encryption.

Якій аудиторії я зможу продавати продукт?

Партнери G Suite можуть укладати угоди з освітніми установами та комерційними організаціями, у яких працює до 750 співробітників. Якщо компанія потенційного клієнта має штат понад 750 осіб або є державною установою, зв’яжіться зі своїм менеджером Google, оскільки угоди такого масштабу потребують нашого спеціального дозволу.

Чи можу я реєструвати клієнтів?

Так. Авторизований партнер може реєструвати угоди в нашій системі. Проте клієнти самостійно вибирають партнера, з яким хочуть співпрацювати.

Роль партнера G Suite

Навіщо компанії Google потрібна партнерська програма G Suite?

Партнери – це найважливіший компонент у роботі з клієнтами, чиї потреби ми задовольняємо в усьому світі. Ми залежимо від наших партнерів, адже вони допомагають забезпечити 1) якісну взаємодію з місцевими клієнтами, 2) персональне охоплення та 3) широкий набір додаткових послуг.

Які переваги придбання через партнера?

Партнери допомагають клієнтам скористатись усіма можливостями пакета G Suite. Вони надають основні послуги з переведення на платформу G Suite, налаштування й налагодження служб, а також подальшої підтримки користувачів.

Чи є гарантія, що Google не перехопить моїх клієнтів?

Наша програма призначена для того, щоб партнери могли керувати відносинами з клієнтами – від питань платежів і ціноутворення до надання підтримки, власних послуг і зв’язку. Наша головна мета – створення найкращого продукту, який дозволить нашим партнерам надавати неперевершене обслуговування.

Чи потрібно повністю замінювати поточні програми клієнтів на служби G Suite?

Ні. G Suite – це модульний пакет служб, які можна використовувати автономно або разом з іншими додатками та системами. Для зручності клієнтів у ньому передбачено сумісність із популярними системами від Microsoft® та інших провідних розробників.

Розвиток вашого бізнесу за допомогою G Suite

G Suite коштує дуже мало. Чи зможу я заробляти на цьому пакеті?

Перехід до роботи в хмарі часто означає зниження витрат на ліцензії, але при цьому зростає важливість послуг партнера, наприклад, консультацій, переміщення даних і керування змінами. Зниження витрат на ліцензії дозволяє клієнту витрачати більше на послуги партнерів, і для останніх загальна вартість надання послуг також стає нижчою.

Чи потрібно робити обтяжливі авансові інвестиції?

Ні. Ви можете інвестувати в G Suite поступово, після того як клієнти почнуть активніше цікавитися службами G Suite і більше користуватися ними. При цьому вам усе одно знадобиться виділити певний час на знайомство з продуктами й навчання своїх спеціалістів із продажів. Якщо ви вирішите автоматизувати оформлення замовлень за допомогою API для партнерів G Suite, вам також доведеться доплачувати за це.

Як на початковому етапі підготувати своїх співробітників?

Початкові навчальні матеріали з продажів, введення продукту в дію та підтримки можна знайти тут.

Як здійснюватиметься оплата, коли я стану партнером?

Ви призначаєте клієнтам ліцензії безпосередньо на партнерській консолі, а також надсилаєте їм рахунки за користування службами та свої послуги. Google не виставляє клієнтам партнерів окремі рахунки. Ми пропонуємо два види платежів: передоплату (разовий платіж) і післяплату (щомісячні платежі). За кожну ліцензію, яку ви додасте на панель, ми стягуватимемо плату (враховуючи знижку партнера) відповідно до способу здійснення платежів, указаного вами наприкінці місяця. Розраховуватися можна за допомогою кредитної картки або банківського переказу.

Де можна завантажити умови моєї угоди?

Ви зможете завантажити угоду з партнерської консолі, щойно приймете умови використання для партнерів і авторизуєтесь у системі. Крім того, текст уже прийнятої угоди можна завантажити в будь-який час, натиснувши посилання "Умови використання" внизу будь-якої сторінки партнерської консолі.

Рівні обслуговування та підтримка

Хто надає підтримку кінцевому користувачеві?

Хоча в цьому немає необхідності, партнерів заохочують стати основним ресурсом підтримки для своїх клієнтів, надаючи її в загальному пакеті пропозицій. Посилання для підтримки на контрольній панелі адміністратора клієнта можна налаштувати таким чином, щоб у ньому відображалася ваша контактна інформація.

Яку підтримку я отримую як партнер?

Якщо доступні інтернет-ресурси не допоможуть вирішити проблему клієнта, партнери можуть звернутись у службу підтримки G Suite. Партнери також мають право повідомляти в неї про технічні проблеми. Зверніть увагу: Google не надає підтримку безпосередньо кінцевим клієнтам, оскільки це прерогатива наших партнерів.

Який принцип дії угод SLA, якщо продукт надає компанія Google ?

Є кілька основних контрактів, які підписуються між компанією Google, партнером і клієнтом у рамках угоди про рівень обслуговування (SLA).

  • Угода між Компанією Google і Партнером. У ній визначаються солідарні зобов’язання сторін щодо посередництва та зобов’язання компанії Google щодо підтримки, пов’язаної з використанням партнерської консолі Партнером.
  • Угода між Партнером і Клієнтом. У ній визначаються умови оплати, додаткові продукти чи послуги, які Партнер надає разом із G Suite, та інші умови співпраці.
  • Google і Клієнт. Новий Клієнт, залучений Партнером, повинен прийняти Умови використання, які накладають на Google і Клієнта певні зобов’язання. Зокрема, цей документ визначає правила надання послуг компанією Google, умови захисту конфіденційної інформації Клієнта й необхідність дотримуватися положень політики прийнятного використання (наприклад, заборон на спам, порнографічний вміст, порушення авторських прав тощо). У рамках Умов використання Google надає угоду про рівень обслуговування, у якій визначається гарантований рівень доступності служб G Suite і засоби захисту від порушення цієї угоди, а саме конкретна кількість додаткових днів обслуговування. Для Клієнтів, яких обслуговують Партнери, указується, що ці засоби гарантує саме Партнер (Google надає Партнеру додаткові дні обслуговування, а Партнер зобов’язаний забезпечити їх Клієнтові). Умови використання Google також містять правила роботи служби технічної підтримки, у яких визначаються зобов’язання компанії Google із надання підтримки IT-адміністраторам Клієнтів G Suite.

Правила перевірки кредитоспроможності

Навіщо компанії Google перевіряти кредитоспроможність?

Програма створена так, щоб партнери могли підтримувати незалежні взаємини з клієнтами, а компанія Google – фінансові відносини із самими партнерами. Труднощі в таких фінансових відносинах можуть негативно позначитися на клієнтах. Щоб уникнути цього, кожному партнеру перед реєстрацією в програмі пропонуються умови кредитування.

Які вимоги потрібно задовольнити, щоб пройти перевірку кредитоспроможності?

  1. Ваша компанія повинна бути офіційно зареєстрована та мати хорошу кредитну історію.
  2. Перелік потрібних нам даних залежить від того, у якій країні зареєстровано вашу компанію. Північна Америка та більшість країн Європи: достатньо надати номер вашої організації в базі даних компанії Dun & Bradstreet. Якщо в цій базі немає даних про вас, перегляньте наведену нижче інформацію. Усі інші регіони: якщо вашій компанії не присвоєно номер Dun & Bradstreet, надайте нам відскановану копію свідоцтва про реєстрацію, сертифіката про державну реєстрацію юридичної особи чи будь-якого іншого документа, що використовується у вашій країні. Цей документ має бути завірено печаткою вповноваженої державної установи й у ньому має бути вказано юридичну адресу вашої компанії. Якщо документ написано не англійською мовою, необхідно надати переклад таких відомостей: 1) зареєстрована назва компанії; 2) юридична адреса компанії; 3) реєстраційний номер компанії; 4) дата реєстрації.

Які вимоги до приватних підприємців?

Приватні підприємці, які відповідають наведеним вище вимогам, допускаються до кредитування. Фізична особа-підприємець, яка не зареєструвала всій бізнес юридично або займається комерційною діяльністю від свого імені, від імені іншої особи або під вигаданим ім’ям, не допускається до кредитування.

Скільки триває перевірка кредитоспроможності?

Перевірка кредитоспроможності триває протягом 3–7 днів. Це залежить від того, чи потрібні нам додаткові документи. Список країн, для яких необхідно надати додаткові документи, можна переглянути тут.