Поширені запитання для користувачів G Suite

Маєте запитання про G Suite? Можливо, у нас уже є відповідь.

Налаштування

Найпоширеніші запитання про налаштування

Чи можна випробувати G Suite перед покупкою?

Так, ви можете безкоштовно користуватися пробною версією G Suite протягом 14 дн. без жодних зобов’язань. Реєстрація займає лише кілька хвилин. Крім того, ви зможете створити для своїх працівників до 10 облікових записів. Щоб якісно оцінити можливості Google Apps протягом пробного періоду, рекомендуємо вибрати принаймні три найважливіші функції, які ви хочете випробувати. Наприклад, це можуть бути спільне редагування документів, відеозустрічі Hangouts і робота в Gmail із мобільних пристроїв. Однак пам’ятайте: щоб і далі користуватися пакетом, потрібно ввести свою платіжну інформацію до завершення пробного періоду.

Що відбувається після реєстрації пробної версії?

Зареєструвавшись, ви зможете додати у свій обліковий запис до 10 користувачів. Вам будуть доступні всі можливості пакета G Suite: пошта Gmail, зустрічі в Hangouts, співпраця в реальному часі над файлами в Документах, збереження на Диск і мобільна версія G Suite. Після реєстрації вам потрібно буде скористатися майстром налаштування, щоб підтвердити домен, додати користувачів і налаштувати пошту Gmail, змінивши записи MX у хості домену. Не хвилюйтеся: з нашими онлайн-інструментами це дуже просто, а працівники служби підтримки завжди готові вам допомогти.

Чи можна використовувати G Suite у власному домені? Що робити, якщо в мене його немає?

Для роботи з G Suite потрібно мати домен. Домен (доменне ім’я) – це частина URL-адреси сайту, яка стоїть після префікса www (наприклад, vashakompaniia.com). Якщо у вас уже є домен, просто вкажіть його під час реєстрації (при цьому необхідно буде підтвердити право власності на нього). Якщо домену немає чи вам потрібен новий, його можна придбати в одного з наших хостинг-партнерів після реєстрації в G Suite (за умови, що бажане доменне ім’я не зайняте).

Скільки триватиме налаштування облікового запису?

Настройка основних параметрів (підтвердження права власності на домен і налаштування Gmail) потребує близько 15 хвилин. Тривалість настройки додаткових параметрів залежить від розміру вашої команди й обсягу даних, які слід перенести (електронні листи, контакти тощо). Ви зможете будь-коли додати нових користувачів і перенести ще якісь дані.

Чи можна перемістити в G Suite старі електронні листи, події в календарі та контакти?

Так. Ви можете самі перенести пошту, дані календарів і контакти для всіх користувачів або дозволити їм зробити це самостійно. У G Suite є інструменти для перенесення інформації з Microsoft® Exchange і Microsoft Office 365™, IBM® Notes® та інших поштових систем.

Чи працюватиме моя пошта під час переходу?

Ви зможете надсилати й отримувати електронну пошту, як і раніше. Щоб використовувати Gmail із G Suite, слід налаштувати пересилання кореспонденції на поштові сервери Google, змінивши записи MX. Це схоже на реєстрацію абонентської скриньки в іншому поштовому відділені після переїзду. Коли зміни в записах MX почнуть діяти (зазвичай на це потрібно до 72 годин), ви зможете надсилати й отримувати електронні листи через обліковий запис G Suite, а доти з поштою можна буде працювати в старій системі.

Наскільки легко опанувати G Suite?

Найімовірніше, багато ваших співробітників уже користуються службами Google (Gmail, Диском тощо) для особистих потреб. Наші сервіси інтуїтивно зрозумілі та прості, тож навіть якщо людина з ними не знайома, вона швидко навчиться ними користуватися. Більшість наших клієнтів відзначають, що G Suite значно підвищує ефективність роботи, повністю компенсуючи тимчасові незручності перехідного періоду. Крім того, у Навчальному центрі G Suite ви знайдете посібники, поради й інші корисні ресурси, які допоможуть швидше опанувати служби G Suite.

Як краще розгорнути G Suite у великій організації?

Ви можете сформувати експериментальну групу на час пробного періоду, а потім перевести на G Suite решту співробітників. З нашими ресурсами ви легко сплануєте розгортання служб і плавний перехід на них. На нашому спеціалізованому сайті ви знайдете шаблони службових сповіщень, посібники з перенесення даних і розгортання служб, навчальні матеріали й іншу корисну інформацію.

Чи можна винайняти спеціаліста, щоб він налаштував для мене обліковий запис G Suite?

Так, ви можете звернутися до партнера G Suite. Наші партнери – досвідчені постачальники ІТ-послуг, які допоможуть оцінити, налаштувати й розгорнути пакет G Suite, а також перевести на нього працівників організації. Крім того, партнери G Suite пропонують тренінги, послуги з керування даними та постійну підтримку. Якщо у вас виникнуть запитання про налаштування G Suite, ви також зможете звернутись у нашу цілодобову службу підтримки.

На нашому спеціальному сайті ви знайдете інформацію про налаштування G Suite, шаблони службових сповіщень, корисні ресурси з розгортання служб і керування змінами.

Як налаштувати Gmail?

Щоб використовувати Gmail із G Suite, потрібно змінити для свого домену записи MX, які зберігаються на серверах вашого постачальника послуг хостингу. Ці записи мають спрямовувати електронні листи на поштові сервери Google. Це схоже на реєстрацію абонентської скриньки в іншому поштовому відділені після переїзду. Якщо у вас уже є електронна пошта, листи почнуть надходити в Gmail замість старої поштової служби.

Ми пропонуємо покрокові вказівки з налаштування Gmail, а за потреби ви завжди можете звернутися по допомогу в цілодобову службу підтримки Google.

На початок

Найпоширеніші запитання про налаштування

Чи можна випробувати G Suite перед покупкою?

Так, ви можете безкоштовно користуватися пробною версією G Suite протягом 14 дн. без жодних зобов’язань. Реєстрація займає лише кілька хвилин. Крім того, ви зможете створити для своїх працівників до 10 облікових записів. Щоб якісно оцінити можливості Google Apps протягом пробного періоду, рекомендуємо вибрати принаймні три найважливіші функції, які ви хочете випробувати. Наприклад, це можуть бути спільне редагування документів, відеозустрічі Hangouts і робота в Gmail із мобільних пристроїв. Однак пам’ятайте: щоб і далі користуватися пакетом, потрібно ввести свою платіжну інформацію до завершення пробного періоду.

Що відбувається після реєстрації пробної версії?

Зареєструвавшись, ви зможете додати у свій обліковий запис до 10 користувачів. Вам будуть доступні всі можливості пакета G Suite: пошта Gmail, зустрічі в Hangouts, співпраця в реальному часі над файлами в Документах, збереження на Диск і мобільна версія G Suite. Після реєстрації вам потрібно буде скористатися майстром налаштування, щоб підтвердити домен, додати користувачів і налаштувати пошту Gmail, змінивши записи MX у хості домену. Не хвилюйтеся: з нашими онлайн-інструментами це дуже просто, а працівники служби підтримки завжди готові вам допомогти.

Чи можна використовувати G Suite у власному домені? Що робити, якщо в мене його немає?

Для роботи з G Suite потрібно мати домен. Домен (доменне ім’я) – це частина URL-адреси сайту, яка стоїть після префікса www (наприклад, vashakompaniia.com). Якщо у вас уже є домен, просто вкажіть його під час реєстрації (при цьому необхідно буде підтвердити право власності на нього). Якщо домену немає чи вам потрібен новий, його можна придбати в одного з наших хостинг-партнерів після реєстрації в G Suite (за умови, що бажане доменне ім’я не зайняте).

Скільки триватиме налаштування облікового запису?

Настройка основних параметрів (підтвердження права власності на домен і налаштування Gmail) потребує близько 15 хвилин. Тривалість настройки додаткових параметрів залежить від розміру вашої команди й обсягу даних, які слід перенести (електронні листи, контакти тощо). Ви зможете будь-коли додати нових користувачів і перенести ще якісь дані.

Чи можна перемістити в G Suite старі електронні листи, події в календарі та контакти?

Так. Ви можете самі перенести пошту, дані календарів і контакти для всіх користувачів або дозволити їм зробити це самостійно. У G Suite є інструменти для перенесення інформації з Microsoft® Exchange і Microsoft Office 365™, IBM® Notes® та інших поштових систем.

Чи працюватиме моя пошта під час переходу?

Ви зможете надсилати й отримувати електронну пошту, як і раніше. Щоб використовувати Gmail із G Suite, слід налаштувати пересилання кореспонденції на поштові сервери Google, змінивши записи MX. Це схоже на реєстрацію абонентської скриньки в іншому поштовому відділені після переїзду. Коли зміни в записах MX почнуть діяти (зазвичай на це потрібно до 72 годин), ви зможете надсилати й отримувати електронні листи через обліковий запис G Suite, а доти з поштою можна буде працювати в старій системі.

Наскільки легко опанувати G Suite?

Найімовірніше, багато ваших співробітників уже користуються службами Google (Gmail, Диском тощо) для особистих потреб. Наші сервіси інтуїтивно зрозумілі та прості, тож навіть якщо людина з ними не знайома, вона швидко навчиться ними користуватися. Більшість наших клієнтів відзначають, що G Suite значно підвищує ефективність роботи, повністю компенсуючи тимчасові незручності перехідного періоду. Крім того, у Навчальному центрі G Suite ви знайдете посібники, поради й інші корисні ресурси, які допоможуть швидше опанувати служби G Suite.

Як краще розгорнути G Suite у великій організації?

Ви можете сформувати експериментальну групу на час пробного періоду, а потім перевести на G Suite решту співробітників. З нашими ресурсами ви легко сплануєте розгортання служб і плавний перехід на них. На нашому спеціалізованому сайті ви знайдете шаблони службових сповіщень, посібники з перенесення даних і розгортання служб, навчальні матеріали й іншу корисну інформацію.

Чи можна винайняти спеціаліста, щоб він налаштував для мене обліковий запис G Suite?

Так, ви можете звернутися до партнера G Suite. Наші партнери – досвідчені постачальники ІТ-послуг, які допоможуть оцінити, налаштувати й розгорнути пакет G Suite, а також перевести на нього працівників організації. Крім того, партнери G Suite пропонують тренінги, послуги з керування даними та постійну підтримку. Якщо у вас виникнуть запитання про налаштування G Suite, ви також зможете звернутись у нашу цілодобову службу підтримки.

На нашому спеціальному сайті ви знайдете інформацію про налаштування G Suite, шаблони службових сповіщень, корисні ресурси з розгортання служб і керування змінами.

Як налаштувати Gmail?

Щоб використовувати Gmail із G Suite, потрібно змінити для свого домену записи MX, які зберігаються на серверах вашого постачальника послуг хостингу. Ці записи мають спрямовувати електронні листи на поштові сервери Google. Це схоже на реєстрацію абонентської скриньки в іншому поштовому відділені після переїзду. Якщо у вас уже є електронна пошта, листи почнуть надходити в Gmail замість старої поштової служби.

Ми пропонуємо покрокові вказівки з налаштування Gmail, а за потреби ви завжди можете звернутися по допомогу в цілодобову службу підтримки Google.