Поширені запитання щодо G Suite

Уже працюєте з G Suite? Відвідайте сторінку нашої служби підтримки.

Налаштування

  • Чи можна перемістити в G Suite старі електронні листи, події в календарі та контакти?

    Так, ви можете перемістити в G Suite усю свою кореспонденцію, контакти та дані календаря. При цьому ви матимете змогу перенести дані як свої, так і своєї команди або дозволити членам команди переносити їхні дані самостійно. У G Suite є інструменти для перенесення інформації з Microsoft® Exchange і Microsoft Office 365™, IBM® Notes® та інших поштових систем.

  • Чи працюватиме моя пошта під час переходу?

    Так. Ви зможете надсилати й отримувати електронну пошту у звичайному режимі. Щоб використовувати Gmail із G Suite, слід налаштувати в домені пересилання кореспонденції на поштові сервери Google, змінивши записи MX. Це схоже на реєстрацію абонентської скриньки в іншому поштовому відділені після зміни місця проживання. Коли зміни в записах MX почнуть діяти (зазвичай на це потрібно до 72 годин), ви зможете надсилати й отримувати електронні листи через обліковий запис G Suite, а доти з поштою доведеться попрацювати в старій системі.

  • Чи вплине перехід на мій поточний веб-сайт? Чи буде його розміщено на сервері Google?

    Ні. Цей перехід не вплине на ваш веб-сайт. Для налаштування G Suite не потрібно змінювати поточний веб-хост. У G Suite не включено послуги веб-хостингу. Про відповідні рішення від Google можна дізнатися на платформі Google Cloud Platform.

  • Чи можна використовувати G Suite у власному домені? І що робити, якщо домену в мене немає?

    Для роботи з G Suite потрібно мати домен. Домен (доменне ім’я) – це частина URL-адреси сайту, яка стоїть після префікса www (наприклад, vashakompaniia.com). Якщо у вас уже є домен, просто вкажіть його під час реєстрації в G Suite (необхідно буде підтвердити право власності на нього). Якщо домену немає чи ви бажаєте використовувати інший для роботи з G Suite, його можна придбати в Google (за умови, що доменне ім’я не зайняте).

  • Чи може хтось інший налаштувати G Suite для моєї компанії?

    Так, ви можете звернутися до партнера G Suite. Наші партнери – досвідчені постачальники ІТ-послуг, які допоможуть оцінити, налаштувати і ввести в дію пакет G Suite, а також перенести в нього наявні дані. Вони також пропонують тренінги, послуги з керування даними та постійну підтримку. Якщо у вас виникнуть запитання щодо налаштування G Suite, можна також звернутись у нашу службу підтримки, що працює цілодобово та без вихідних.

    На нашому спеціальному сайті ви знайдете інформацію про налаштування, шаблони службових сповіщень, корисні ресурси з розгортання служб і керування змінами.

На початок

Якщо ви маєте додаткові запитання, зв’яжіться з відділом продажів.

Якщо ви вже користуєтеся пакетом G Suite, зверніться в службу підтримки.