Поширені запитання щодо G Suite

Уже працюєте з G Suite? Відвідайте сторінку нашої служби підтримки.

Ціни

  • Які відмінності між тарифними планами G Suite?

    Для пакета G Suite ми пропонуємо три тарифних плани: Basic, Business і Enterprise. У Basic кожному користувачу надається 30 Гб пам’яті, у Business можна використовувати необмежений обсяг пам’яті й архівувати документи, а до Enterprise включено розширені засоби керування й додаткові можливості налаштування. Докладніше про тарифні плани та відмінності між ними.

  • Чи існує безкоштовна пробна версія G Suite?

    Так. Ви можете безкоштовно користуватися пробною версією G Suite протягом 14 дн. Зареєструйтеся (для цього вам знадобиться всього кілька хвилин) і створіть облікові записи для максимум 10 своїх працівників. Щоб оцінити всі можливості G Suite протягом пробного періоду, рекомендуємо скористатися принаймні трьома найважливішими функціями, які будуть вам потрібні згодом. Це може бути, наприклад, спільна робота над документами в Документах, створення відеозустрічей у Hangouts або робота в Gmail із мобільних пристроїв. Щоб працювати з цими функціями і після пробного періоду, введіть свою платіжну інформацію до його завершення.

    Зареєструвавшись, ви зможете додати у свій обліковий запис до 10 користувачів. Вам будуть доступні всі можливості пакета G Suite: мобільна його версія, пошта Gmail, зустрічі в Hangouts, спільна робота в реальному часі над файлами в Документах, збереження на Диск. Після реєстрації вам потрібно буде скористатися майстром налаштування, щоб підтвердити домен, додати користувачів і налаштувати пошту Gmail, змінивши записи MX у хості домену. З нашими онлайн-інструментами та спеціалістами зі служби підтримки зробити це буде нескладно.

  • Як придбати пакет G Suite?

    Щоб почати роботу, потрібно зареєструватися в G Suite онлайн або зв’язатися з нашим відділом продажів. Якщо ви зареєструєтесь онлайн, пробна безкоштовна версія буде автоматично активована на 14-денний термін. Свою платіжну інформацію для придбання пакета G Suite можна ввести у будь-який час протягом пробного періоду, однак жодна плата не буде стягуватися до його завершення. Зверніть увагу: працювати з пробною версією пакета може не більше 10 користувачів. Якщо ви додасте більше користувачів, пробний період закінчиться і далі з вас стягуватиметься плата.

  • Як відмовитися від використання пробної версії, якщо зрештою я вирішу не купувати пакет G Suite?

    Якщо ви не вказали свою платіжну інформацію, після закінчення пробного періоду дію облікового запису буде автоматично призупинено без стягнення плати. Прочитайте цю довідкову статтю, щоб дізнатися, як скасувати пробний обліковий запис.

  • Скільки коштує налаштування пакета G Suite та переміщення своїх даних?

    Користуючись посібником, ви зможете без додаткових витрат налаштувати пакет G Suite і перемістити свої дані. Фахівці нашої служби підтримки за потреби радо вам допоможуть. Якщо ви не хочете займатися налаштуванням пакета й переміщенням даних, зверніться до Партнера Google, щоб дізнатися більше про надання таких послуг і пов’язані з цим витрати.

  • Коли слід налаштовувати платежі?

    Після реєстрації в G Suite до 10 користувачів із вашої компанії зможуть безкоштовно працювати зі службами протягом 14 дн. Щоб користуватися G Suite після 14-денного пробного періоду або додати більше користувачів, слід указати платіжну інформацію для оформлення підписки. Це необхідно зробити до завершення пробного періоду. У такому разі ви зможете користуватися службами без перерви. Налаштувати платежі можна будь-коли.

  • Які способи оплати приймає Google?

    За підписку на G Suite можна сплачувати за допомогою міжнародної кредитної картки Visa, MasterCard або American Express. У деяких країнах також можна переказувати кошти з банківського рахунку (це називається "пряме дебетування").

  • Чи можна сплачувати за послуги G Suite на річній основі, а не помісячно?

    Оплата раз на рік доступна тільки для деяких країн. Відвідайте нашу сторінку з відомостями про вартість послуг, щоб дізнатися, чи пропонується така можливість у вашій країні.

  • Що означає термін "користувач" у контексті ціноутворення?

    Користувач – це одна персоналізована електронна адреса на зразок imia@vashakompaniia. Завдяки псевдонімам в одного користувача може бути кілька електронних адрес. Псевдоніми електронної адреси для груп (наприклад, pidtrymka@vashakompaniia) не вважаються окремими користувачами. Кожному користувачу можна надати до 30 таких псевдонімів.

  • Якщо я створю псевдоніми електронної адреси для груп, чи потрібно буде платити за кожен псевдонім як за окремого користувача? Якою кількістю псевдонімів може керувати кожен користувач?

    Ні. Завдяки псевдонімам у кожного користувача може бути кілька електронних адрес. Для одного користувача можна додати до 30 псевдонімів електронної адреси.

  • Чи включено використання домену в пакет G Suite?

    Ні. Оплата за використання домену не пов’язана з вашим пакетом G Suite. Під час реєстрації вкажіть домен для своєї корпоративної електронної пошти. Якщо ви не маєте власного домену, його можна придбати в компанії Google за додаткову плату.

  • Чи приймає компанія Google платежі в різних валютах?

    Так. Під час налаштування платежів потрібно вибрати країну, у якій ви проводите свою діяльність, і бажану валюту. Доступні способи оплати залежать від вибраної країни. Будьте уважні, установлюючи ці налаштування, оскільки змінити їх неможливо.

На початок

Якщо ви маєте додаткові запитання, зв’яжіться з відділом продажів.

Якщо ви вже користуєтеся пакетом G Suite, зверніться в службу підтримки.