Поширені запитання для користувачів G Suite

Маєте запитання про G Suite? Можливо, у нас уже є відповідь.

Керування

Найпоширеніші запитання про керування

Чи складно керувати корпоративним обліковим записом G Suite?

Адміністраторам облікових записів G Suite обов’язково сподобається керувати роботою користувачів через Інтернет. Окрім простих операцій (додати користувачів до облікового запису, активувати їхню електронну пошту, дозволити працювати зі службами), у G Suite також доступні розширені можливості керування безпекою та даними користувачів. Рекомендуємо скористатися цими функціями.

Як додавати користувачів і керувати ними?

Щоб працівники вашої організації могли працювати з G Suite, додайте їх в обліковий запис. Це можна зробити з комп’ютера або навіть із телефона чи планшета за допомогою консолі для керування мобільними пристроями. Для цього відкрийте в будь-якому веб-переглядачі сайт admin.google.com і ввійдіть в обліковий запис адміністратора. Крім того, на Консолі адміністратора можна керувати службами й паролями користувачів, а також іншими параметрами облікового запису.

Чи можна надати права адміністратора іншим користувачам?

Так. Незалежно від розміру вашої організації, рекомендуємо розподілити обов’язки з керування службами й обліковими записами користувачів між довіреними особами. Щоб надати права адміністратора, призначте користувачу одну з відповідних ролей. Після цього він отримає доступ до вашої консолі адміністратора. Ви також можете зробити довірену особу суперкористувачем, і тоді вона зможе працювати з усіма функціями консолі. Крім того, можна призначити роль адміністратора з певними обмеженнями – наприклад, дозволити лише створювати групи, керувати налаштуваннями служб або скидати паролі користувачів.

Чи можна контролювати доступ користувачів до окремих функцій і служб?

Більшість служб увімкнено для всіх користувачів за умовчанням. Однак на консолі адміністратора можна вимкнути певні служби або налаштувати їх відповідно до вимог вашої організації. Ви можете активувати однакові налаштування для всіх учасників або застосувати окремі правила для різних користувачів. Наприклад, можна ввімкнути Hangouts лише для служби підтримки або дозволити надавати спільний доступ до служби Google Сайти тільки маркетинговому відділу.

Чи можу я випробувати нову функцію або продукт, перш ніж надавати до них доступ користувачам?

Ви й ваші користувачі отримуєте доступ до нових функцій і оновлень автоматично, і для цього не потрібно встановлювати чи оновлювати програмне забезпечення. Однак ви можете заздалегідь дізнаватися про вихід новинок із нашого календаря чи блогу. Якщо ви хочете самі випробувати нову функцію чи продукт, перш ніж надати до них доступ користувачам, активуйте на консолі адміністратора відстеження планових випусків. Якщо ж ви хочете, щоб ваші користувачі могли почати роботу з новинками від Google відразу після запуску, відстежуйте швидкі випуски.

Чи можна в G Suite керувати мобільними пристроями?

На консолі адміністратора Google можна керувати мобільними пристроями користувачів вашої організації, і для цього навіть не потрібен спеціальний локальний сервер. Завдяки функції "Керування мобільними пристроями" можна легко налаштовувати правила для мобільних пристроїв користувачів, віддалено стирати дані із загублених телефонів і планшетів тощо.

Чи можна в G Suite керувати кількома доменами?

Якщо ваша організація використовує кілька доменів або отримує нове доменне ім’я, ви можете безкоштовно додати їх до облікового запису. Після цього користувачі зможуть мати облікові записи в кількох доменах і при цьому легко співпрацювати в наших сервісах, а ви керуватимете всіма доменами на одній консолі адміністратора. Додати можна як окремий домен, так і псевдонім домену (залежно від того, як ви плануєте його використовувати).

Як застосувати правила для різних користувачів?

Адміністратор облікового запису Google Cloud може контролювати, які служби та функції доступні різним користувачам в організації. Наприклад, можна ввімкнути Google Talk лише для служби підтримки або дозволити редагувати загальнодоступний сайт компанії в Google Сайтах тільки відділу маркетингу. Щоб застосувати правила, згрупуйте користувачів в організаційні підрозділи на консолі адміністратора Google, увімкніть служби та налаштуйте дозволи для кожного підрозділу.

На початок

Найпоширеніші запитання про керування

Чи складно керувати корпоративним обліковим записом G Suite?

Адміністраторам облікових записів G Suite обов’язково сподобається керувати роботою користувачів через Інтернет. Окрім простих операцій (додати користувачів до облікового запису, активувати їхню електронну пошту, дозволити працювати зі службами), у G Suite також доступні розширені можливості керування безпекою та даними користувачів. Рекомендуємо скористатися цими функціями.

Як додавати користувачів і керувати ними?

Щоб працівники вашої організації могли працювати з G Suite, додайте їх в обліковий запис. Це можна зробити з комп’ютера або навіть із телефона чи планшета за допомогою консолі для керування мобільними пристроями. Для цього відкрийте в будь-якому веб-переглядачі сайт admin.google.com і ввійдіть в обліковий запис адміністратора. Крім того, на Консолі адміністратора можна керувати службами й паролями користувачів, а також іншими параметрами облікового запису.

Чи можна надати права адміністратора іншим користувачам?

Так. Незалежно від розміру вашої організації, рекомендуємо розподілити обов’язки з керування службами й обліковими записами користувачів між довіреними особами. Щоб надати права адміністратора, призначте користувачу одну з відповідних ролей. Після цього він отримає доступ до вашої консолі адміністратора. Ви також можете зробити довірену особу суперкористувачем, і тоді вона зможе працювати з усіма функціями консолі. Крім того, можна призначити роль адміністратора з певними обмеженнями – наприклад, дозволити лише створювати групи, керувати налаштуваннями служб або скидати паролі користувачів.

Чи можна контролювати доступ користувачів до окремих функцій і служб?

Більшість служб увімкнено для всіх користувачів за умовчанням. Однак на консолі адміністратора можна вимкнути певні служби або налаштувати їх відповідно до вимог вашої організації. Ви можете активувати однакові налаштування для всіх учасників або застосувати окремі правила для різних користувачів. Наприклад, можна ввімкнути Hangouts лише для служби підтримки або дозволити надавати спільний доступ до служби Google Сайти тільки маркетинговому відділу.

Чи можу я випробувати нову функцію або продукт, перш ніж надавати до них доступ користувачам?

Ви й ваші користувачі отримуєте доступ до нових функцій і оновлень автоматично, і для цього не потрібно встановлювати чи оновлювати програмне забезпечення. Однак ви можете заздалегідь дізнаватися про вихід новинок із нашого календаря чи блогу. Якщо ви хочете самі випробувати нову функцію чи продукт, перш ніж надати до них доступ користувачам, активуйте на консолі адміністратора відстеження планових випусків. Якщо ж ви хочете, щоб ваші користувачі могли почати роботу з новинками від Google відразу після запуску, відстежуйте швидкі випуски.

Чи можна в G Suite керувати мобільними пристроями?

На консолі адміністратора Google можна керувати мобільними пристроями користувачів вашої організації, і для цього навіть не потрібен спеціальний локальний сервер. Завдяки функції "Керування мобільними пристроями" можна легко налаштовувати правила для мобільних пристроїв користувачів, віддалено стирати дані із загублених телефонів і планшетів тощо.

Чи можна в G Suite керувати кількома доменами?

Якщо ваша організація використовує кілька доменів або отримує нове доменне ім’я, ви можете безкоштовно додати їх до облікового запису. Після цього користувачі зможуть мати облікові записи в кількох доменах і при цьому легко співпрацювати в наших сервісах, а ви керуватимете всіма доменами на одній консолі адміністратора. Додати можна як окремий домен, так і псевдонім домену (залежно від того, як ви плануєте його використовувати).

Як застосувати правила для різних користувачів?

Адміністратор облікового запису Google Cloud може контролювати, які служби та функції доступні різним користувачам в організації. Наприклад, можна ввімкнути Google Talk лише для служби підтримки або дозволити редагувати загальнодоступний сайт компанії в Google Сайтах тільки відділу маркетингу. Щоб застосувати правила, згрупуйте користувачів в організаційні підрозділи на консолі адміністратора Google, увімкніть служби та налаштуйте дозволи для кожного підрозділу.