Поширені запитання щодо G Suite

Уже працюєте з G Suite? Відвідайте сторінку нашої служби підтримки.

Адміністрування

  • Чи можна керувати мобільними пристроями за допомогою G Suite?

    Так. Використовуючи Консоль адміністратора Google, ви можете керувати мобільними пристроями організації навіть без спеціального локального сервера. Функція керування мобільними пристроями (MDM) дає змогу встановлювати правила для мобільних пристроїв користувачів в організації та виконувати такі операції, як віддалене стирання даних із цих пристроїв.

  • Чи можна в G Suite керувати кількома доменами?

    Якщо ваша організація отримує нове доменне ім’я або використовує кілька доменів, ви можете безкоштовно додати їх до облікового запису. Після цього користувачі зможуть мати облікові записи в кількох доменах і при цьому легко співпрацювати в наших сервісах, а ви керуватимете всіма доменами на одній Консолі адміністратора. Додати можна як окремий домен, так і псевдонім домену (залежно від того, як ви плануєте його використовувати).

  • Чи можна надати права адміністратора іншим користувачам?

    Так. Незалежно від розміру вашої організації, рекомендуємо розподілити обов’язки з керування службами й обліковими записами користувачів між довіреними особами. Щоб надати права адміністратора, призначте користувачеві одну з відповідних ролей. Користувач із такою роллю отримує доступ до Консолі адміністратора. Якщо зробити довірену особу суперкористувачем, вона зможе виконувати всі операції на Консолі адміністратора. Крім того, можна призначити роль адміністратора з певними обмеженнями, наприклад дозволити лише створювати групи, керувати налаштуваннями служб або скидати паролі користувачів.

  • Чи можна контролювати доступ користувачів до окремих функцій і служб?

    Більшість служб увімкнено для всіх користувачів за умовчанням. Однак на Консолі адміністратора можна вимкнути певні служби або налаштувати їх відповідно до потреб вашої організації. Ви можете активувати однакові налаштування для всіх учасників або застосувати спеціальні правила для окремого користувача. Наприклад, можна ввімкнути Hangouts тільки для служби підтримки або дозволити редагувати загальнодоступний сайт компанії в Google Сайтах тільки відділу маркетингу.

На початок

Якщо ви маєте додаткові запитання, зв’яжіться з відділом продажів.

Якщо ви вже користуєтеся пакетом G Suite, зверніться в службу підтримки.