Запитання за категоріями
    • Розгорнути
    • Згорнути

Огляд

  • Чим відрізняється G Suite від безкоштовних додатків Google?

    Пакет G Suite має чисельні переваги порівняно з безкоштовними користувацькими додатками Google. Це, зокрема, корпоративна електронна адреса з назвою вашої компанії, удвічі більше місця в хмарі для даних Gmail і Диска, цілодобова підтримка без вихідних телефоном і електронною поштою, гарантована безвідмовна робота корпоративної пошти протягом 99,9% часу, сумісність із Microsoft Outlook, розширені функції безпеки, як-от двоетапна автентифікація й SSO, а також адміністративний контроль над обліковими записами користувачів.

  • Чи можна придбати окремі додатки G Suite?

    Ні. Після реєстрації в G Suite ви отримуєте доступ до набору інтегрованих і пов’язаних між собою додатків. Наприклад, з отриманого в Gmail листа можна відразу створити подію в Календарі. Якщо ви залишите коментар у Документах, Таблицях або Презентаціях, ваші колеги автоматично отримають про нього сповіщення електронною поштою. Відеозустріч Hangouts можна почати лише одним кліком із папки вхідних чи календаря. Користуючись усіма цими інструментами, ви значно підвищите продуктивність роботи і рентабельність своїх інвестицій. Однак ви, безперечно, можете також користуватися лише тими службами, які виберете самі.

  • Чи замінить G Suite програмне забезпечення, що я наразі застосовую?

    Як виявилося, багато наших клієнтів готові відмовитися від наявних офісних інструментів і повністю перейти на G Suite, адже в цьому пакеті підтримуються різноманітні формати файлів, зокрема текстові документи, електронні таблиці та презентації. З ними можна колективно працювати в реальному часі, а результати зберігати онлайн на Google Диску. Додатки G Suite функціонують на різних пристроях і, на відміну від звичайних додатків для комп’ютерів, не потребують встановлення. Вони також сумісні з файлами, створеними в інших програмах, зокрема Microsoft Office.

Продукти

Gmail

  • Чим Gmail у складі G Suite відрізняється від безкоштовної версії Gmail?

    Gmail у складі G Suite пропонує такі можливості: корпоративна електронна адреса з назвою вашої компанії (@vashakompaniia), необмежена кількість електронних адрес для груп, гарантована безвідмовна робота протягом 99,9% часу, удвічі більший обсяг пам’яті, ніж у безкоштовній версії Gmail, відсутність реклами, цілодобова підтримка без вихідних електронною поштою й по телефону, інструмент синхронізації G Suite Sync for Microsoft Outlook тощо.

  • Чи може користувач мати кілька електронних адрес?

    Так. Завдяки псевдонімам в однієї особи може бути кілька електронних адрес (наприклад, pidtrymka@vashakompaniia). Кожному користувачу можна надати до 30 таких псевдонімів.

  • Чи можна перенести в G Suite усю наявну пошту?

    Так. У G Suite є інструменти для імпортування інформації зі старих електронних листів і застарілих середовищ, зокрема поштових систем Microsoft®, IBM® Notes® тощо. Докладніше

Календар

  • Чи можна створити груповий календар?

    Так. Ви можете створити календар і надати до нього доступ усім співробітникам організації (або лише певній групі користувачів). З груповим календарем зручно організовувати регулярні зустрічі, копроративи або інші подібні події.

  • Чи можна перемістити й синхронізувати всі мої календарі?

    Так. Ви можете переносити різні типи календарів, зокрема від Microsoft® та IBM®. Дізнайтеся більше про інструменти для перенесення даних у G Suite, про взаємодію Microsoft Exchange і Google Календаря та про синхронізацію Google Календаря та IBM Notes.

  • Чи є в Календарі нагадування про події?

    Так. За умовчанням за 10 хвилин до початку події в Календарі з’являється спливаюче вікно з нагадуванням. За потреби час нагадування можна змінити в налаштуваннях Календаря.

Hangouts Meet

  • Чи зможуть люди за межами організації приєднуватися до дзвінків?

    Звичайно. Ви можете поділитись одним посиланням з усіма учасниками зустрічі. Так значно легше зібрати потрібних людей.

  • Чи захищені зустрічі?

    Так. Усі аудіо- й відеопотоки Meet зашифровано. Користувачі можуть безпечно приєднуватися до зустрічей, навіть якщо вони в цей час працюють віддалено.

  • Чи потрібен сторонній сервіс, щоб набрати номер телефону?

    Ні. Користувачі версії G Suite Enterprise можуть додавати номер телефону та PIN-код до кожної своєї зустрічі, причому інші налаштування не потрібні. Докладнішу інформацію наведено в цій статті.

Диск

  • Які типи файлів можна завантажувати на Диск?

    На Google Диск можна завантажувати файли будь-яких типів. Деякі з них також можна конвертувати у формат веб-документів Google (Документи, Таблиці, Презентації тощо).

  • Який обсяг пам’яті на Google Диску я отримую?

    Кожен користувач отримує 30 Гб пам’яті в хмарі для Gmail і Диска. Крім того, за додаткову плату ви можете отримати необмежений обсяг пам’яті (якщо у вашій компанії менше 5 користувачів, то кожному з них надається 1 Тб). Докладні відомості наводяться на сторінці з тарифними планами G Suite.

  • Чим Диск у складі G Suite відрізняється від безкоштовної версії Диска?

    У G Suite ви отримуєте вдвічі більший обсяг пам’яті на Диску, цілодобову підтримку без вихідних телефоном і електронною поштою, розширені звіти та можливість керувати доступом до файлів. Крім того, за додаткову плату ви можете отримати необмежений обсяг пам’яті (якщо у вашій компанії менше 5 користувачів, то кожному з них надається 1 Тб). Докладні відомості наведено на сторінці з тарифними планами G Suite.

Документи

  • Чи працюють Документи в режимі офлайн?

    Так. Ця функція доступна у веб-переглядачі Chrome. Якщо ви ним ще не користуєтеся, спробуйте: веб-переглядач безкоштовний і легко встановлюється.

  • Чи можна ділитися файлами з Документів за межами організації?

    Так. Ви можете змінювати налаштування окремо для кожного документа, щоб дозволити потрібним користувачам переглядати, редагувати чи коментувати його.

  • Чи можна конвертувати свої документи у формат Документів?

    Так. У формат Документів можна конвертувати файли різних типів. При цьому оригінальні файли залишаться без змін.

Currents

  • Чи можу я контролювати показ у своєму профілі моїх загальнодоступних дописів у Currents?

    Так. У налаштуваннях Currents можна вибирати, чи відображатимуться публікації в Currents на сторінці вашого профілю.

  • Як забезпечується приватність профілів користувачів?

    Адміністратори можуть установлювати такі налаштування за умовчанням, щоб профілі користувачів не відображалися в загальнодоступних результатах пошуку в Інтернеті. Також передбачено додаткові засоби керування, за допомогою яких користувачі можуть обмежувати видимість більшості даних своїх профілів.

  • Чи можна зробити колективні чати приватними?

    Так. Приватні спільноти забезпечують додатковий рівень захисту, оскільки брати участь у їх діяльності можуть тільки користувачі вашої організації. Усі розміщені матеріали (наприклад, проект бета-версії продукту чи просто повідомлення від колег, які перебувають на виїзді) будуть доступні лише в межах організації.

Hangouts Chat

  • Я хочу створити робота. З чого мені почати?

    Перегляньте інформацію на сторінці розробників.

  • Чи підтримуватиметься старіша версія Hangouts, зокрема та, що використовується в Gmail?

    Класична версія Hangouts залишиться доступною й буде сумісною з додатком Hangouts Chat.

  • Як почати користуватися Hangouts Chat?

    Якщо ви користуєтеся G Suite, Hangouts Chat безкоштовний для вас. Натисніть тут, щоб почати користуватися додатком просто зараз.

Таблиці

  • Які формули підтримуються в Таблицях?

    Таблиці підтримують формули, доступні в більшості редакторів електронних таблиць для ПК. За допомогою цих формул можна створювати функції для операцій із даними та розрахунків із числами й сегментами.

  • Чи можна використовувати комбінації клавіш у Таблицях?

    Так. У Таблицях за умовчанням увімкнені комбінації клавіш для виконання багатьох операцій. Вони майже нічим не відрізняються від тих, якими ви вже звикли користуватися.

  • Чи можна конвертувати електронні таблиці у формат Таблиць?

    Так. У формат Таблиць можна конвертувати файли різних типів. При цьому оригінальні файли залишаться без змін.

Форми

  • Чи потрібен обліковий запис G Suite, щоб заповнювати форми?

    Ні. Заповнювати анкети й брати участь в опитуваннях у Формах може хто завгодно.

  • Чи можна зробити форму доступною лише для працівників моєї компанії?

    Так. У налаштуваннях спільного доступу для Форм можна вибирати, хто має право переглядати й редагувати ваші опитування.

  • Чи можуть Форми обробляти багато відповідей?

    Так. Форми здатні обробляти такі самі обсяги інформації, що й Таблиці, тобто 2 мільйони клітинок із даними. А це дуже багато.

Презентації

  • Які функції доступні в Презентаціях?

    Ви можете створювати графіки й діаграми, вставляти об’єкти й фігури, форматувати текст і редагувати зображення, додавати анімації тощо.

  • Чи можна конвертувати інші презентації у формат Google Презентацій?

    Так. У формат Презентацій можна конвертувати файли різних типів. При цьому оригінальні файли залишаться без змін.

  • Що таке колективне редагування?

    Колективне редагування означає, що над однією презентацією одночасно можуть працювати кілька користувачів. У налаштуваннях спільного доступу для кожного файлу можна вибрати, хто має право його переглядати й редагувати, а завдяки історії змін ви завжди зможете повернутися до будь-якої з попередніх версій презентації.

Сайти

  • Чи зможуть зовнішні відвідувачі перейти на сайт компанії?

    Так. Люди, які не працюють у вашій організації, зможуть перейти на її сайт навіть без облікового запису G Suite. За потреби ви можете обмежити доступ до сайту у відповідних налаштуваннях.

  • Чи можна використовувати попередню версію Сайтів?

    Якщо ваша компанія працює з будь-якою попередньою версією Сайтів, збою в роботі сервісу не буде. Змінюйте сайти та діліться ними, як і раніше.

  • Чи можна придбати домен через компанію Google?

    Якщо вам потрібен домен, Google допоможе придбати його в одного з наших хостинг-партнерів. Для цього просто виберіть під час реєстрації опцію "Придбати новий домен". Потім ми допоможемо налаштувати для нього G Suite.

Конструктор додатків

  • Як почати роботу з Конструктором додатків?

    Перегляньте нашу документацію для розробників і посібник із початку роботи тут.

  • Чи може клієнт G Suite для навчальних закладів використовувати Конструктор додатків?

    Звичайно! Адміністратор може ввімкнути його для ваших користувачів на Консолі адміністратора.

  • Який тип підтримки передбачено для Конструктора додатків?

    Для Конструктора додатків надається цілодобова технічна підтримка, а також діють зобов’язання щодо рівня послуг. Перегляньте докладніші відомості тут.

Консоль адміністратора

  • Як увійти на консоль адміністратора?

    Перейдіть на сторінку admin.google.com. Консоль з’явиться після того, як ви введете свою електронну адресу та пароль.

  • Що таке облікові записи користувачів?

    Обліковий запис потрібен, щоб користувач міг увійти в G Suite за допомогою спеціального імені та пароля. Крім того, без облікового запису в користувача не може бути електронної адреси. Також можна створювати службові облікові записи для поштових розсилок або надання користувачам альтернативних електронних адрес.

  • Чи можна змінити області даних за організаційним підрозділом?

    Так. Ви можете розділити місця для збереження даних за організаційним підрозділом. Можна розділяти місця та переміщувати дані скільки завгодно. Докладніше

Сейф

  • Що таке eDiscovery?

    Збереження електронних документів для юридичних цілей, або eDiscovery – це процес пошуку й завантаження електронної інформації. Він також допомагає не втратити дані через плинність кадрів.

  • Що відбувається з даними видалених облікових записів?

    Усі дані, пов’язані з видаленим обліковим записом користувача, вилучаються із системи Google. Тому рекомендуємо призупиняти облікові записи користувачів, а не видаляти їх.

  • Як придбати G Suite із Сейфом?

    Пакети G Suite Business і G Suite Enterprise включають Сейф. Почавши користуватися безкоштовною пробною версією G Suite, ви зможете придбати один із цих пакетів на Консолі адміністратора або в нашому відділі продажів.

Мобільні пристрої

  • Чи стягується додаткова плата за функцію керування мобільними пристроями?

    Ні. Функція керування мобільними пристроями входить у пакет G Suite, оскільки для нас важливо, щоб дані вашої компанії були надійно захищені.

  • Чи підтримується керування мобільними пристроями на пристроях Android та iOS?

    Так! Адміністратори можуть застосовувати положення політики до обох платформ, тож користувачі вільні вибирати, на яких пристроях працювати.

  • Як почати використовувати функцію керування мобільними пристроями?

    Зареєструйтеся, щоб отримати безкоштовну пробну версію G Suite. Якщо ви вже користуєтеся пакетом G Suite, то можете дізнатися, як увімкнути керування мобільними пристроями на Консолі адміністратора.

Ціни

  • Чим відрізняються пакети G Suite?

    Ми пропонуємо клієнтам такі пакети G Suite: Basic, Business і Enterprise. У Basic кожному користувачу надається 30 ГБ пам’яті, у Business можна використовувати необмежений обсяг пам’яті й архівувати документи, а Enterprise включає розширені засоби керування й додаткові можливості налаштування. Дізнайтеся більше про пакети G Suite.

  • Чи існує безкоштовна пробна версія G Suite?

    Так. Нові клієнти можуть безкоштовно користуватися сервісами G Suite протягом 14-денного пробного періоду. Зареєструйтеся всього за кілька хвилин і створіть до 10 облікових записів для своєї команди. Надайте платіжні дані для налаштування облікового запису (плата стягуватиметься лише після завершення пробного періоду). Скасувати підписку можна коли завгодно. Щоб оцінити основні можливості G Suite протягом пробного періоду, рекомендуємо скористатися принаймні трьома найважливішими функціями: спільно попрацювати над Документами, провести відеозустріч у Hangouts Meet і випробувати Gmail на мобільному пристрої.

  • Як придбати пакет G Suite?

    Створіть обліковий запис G Suite онлайн або зв’яжіться з відділом продажів. Якщо ви зареєструєтесь онлайн, пробна безкоштовна версія автоматично активується на 14-денний термін. Надайте платіжні дані для налаштування облікового запису (плата стягуватиметься лише після завершення пробного періоду). Скасувати підписку можна коли завгодно. Зверніть увагу: працювати з пробною версією пакета можуть не більше ніж 10 користувачів. Якщо ви додасте більше користувачів, пробний період закінчиться, і далі з вас стягуватиметься плата.

  • Як відмовитися від використання пробної версії, якщо зрештою я вирішу не купувати пакет G Suite?

    Ви можете будь-коли скасувати підписку на інформаційній панелі Консолі адміністратора в розділі "Платежі". Якщо ви зробите це протягом 14-денного пробного періоду, плата з вас не стягуватиметься. Докладніші відомості наведено в цій статті довідкового центру.

  • Скільки коштує налаштування пакета G Suite та переміщення своїх даних?

    Користуючись посібником, ви зможете без додаткових витрат налаштувати пакет G Suite і перемістити свої дані. Фахівці нашої служби підтримки за потреби радо вам допоможуть. Якщо ви не хочете займатися налаштуванням пакета й переміщенням даних, зверніться до Партнера Google, щоб дізнатися більше про надання таких послуг і пов’язані з цим витрати.

  • Які способи оплати приймає Google?

    За підписку на G Suite можна сплачувати за допомогою міжнародної кредитної картки Visa, MasterCard або American Express. У деяких країнах також можна переказувати кошти з банківського рахунку (це називається "пряме дебетування").

  • Чи можна сплачувати за послуги G Suite на річній основі, а не помісячно?

    Оплата раз на рік доступна тільки для деяких країн. Відвідайте нашу сторінку з відомостями про вартість послуг, щоб дізнатися, чи пропонується така можливість у вашій країні.

  • Що означає термін "користувач" у контексті ціноутворення?

    Користувач – це одна персоналізована електронна адреса на зразок imia@vashakompaniia. Завдяки псевдонімам в одного користувача може бути кілька електронних адрес. Псевдоніми електронної адреси для груп (наприклад, pidtrymka@vashakompaniia) не вважаються окремими користувачами. Кожному користувачу можна надати до 30 таких псевдонімів.

  • Якщо я створю псевдоніми електронної адреси для груп, чи потрібно буде платити за кожен псевдонім як за окремого користувача? Якою кількістю псевдонімів може керувати кожен користувач?

    Ні. Завдяки псевдонімам у кожного користувача може бути кілька електронних адрес. Для одного користувача можна додати до 30 псевдонімів електронної адреси.

  • Чи включено використання домену в пакет G Suite?

    Ні. Оплата за використання домену не пов’язана з вашим пакетом G Suite. Під час реєстрації вкажіть домен для своєї корпоративної електронної пошти. Якщо ви не маєте власного домену, його можна придбати в компанії Google за додаткову плату.

  • Чи приймає компанія Google платежі в різних валютах?

    Так. Під час налаштування платежів потрібно вибрати країну, у якій ви проводите свою діяльність, і бажану валюту. Доступні способи оплати залежать від вибраної країни. Будьте уважні, установлюючи ці налаштування, оскільки змінити їх неможливо.

Безпека

  • Як Google захищає мої дані та запобігає несанкціонованому доступу до них?

    Пакет G Suite від самого початку створювався як максимально безпечне хмарне рішення. Технології Google відомі своєю ефективністю й надійністю, їх перевагами можуть користуватися компанії, навчальні заклади та державні установи в усьому світі.
    Технологічність, масштабованість і гнучкість нашої інфраструктури допомагають максимально захистити дані клієнтів. Широка мережа центрів обробки даних працює на базі спеціально спроектованих серверів із нашою власною операційною системою, що забезпечує надійний захист і високу ефективність. Google контролює всі свої апаратні засоби, завдяки чому ми можемо швидко зреагувати на нові загрози.
    У компанії Google працюють кваліфіковані спеціалісти з питань безпеки, зокрема кілька провідних міжнародних експертів із захисту інформації в обчислювальному середовищі. Як і всі наші команди, спеціалісти з безпеки постійно вдосконалюють систему, захищаючи не лише мільйони користувачів Google, а й компанії.
    У Google є чималий досвід у галузі захисту даних від зовнішніх і внутрішніх загроз. Окрім того, ми жорстко обмежуємо та відстежуємо внутрішній доступ до даних користувачів. Він є тільки в невеликої групи працівників, які повинні проходити сувору автентифікацію. Усі їхні дії реєструються в журналах і ретельно перевіряються на предмет несанкціонованого доступу.
    Завдяки нашим фахівцям, технологіям і гнучкості системи ви можете бути впевнені: у Google ваші дані надійно захищені. Докладніше читайте в документі про захист даних у G Suite.

  • Чи забезпечується в G Suite відповідність стандартам і нормативним вимогам?

    G Suite розроблено на основі передового галузевого досвіду з дотриманням жорстких стандартів безпеки й конфіденційності. Завдяки цьому наші служби ідеально підходять клієнтам, для яких важлива відповідність стандартам і нормативним вимогам. Наші угоди передбачають жорсткі договірні зобов’язання щодо права власності на дані, їх використання, безпеки, прозорості та підзвітності.
    Систему Google регулярно перевіряють кілька незалежних компаній. Ці сторонні фахівці аналізують і оцінюють наші методи захисту центрів обробки даних, інфраструктури й робочих процесів на відповідність, зокрема таким стандартам:
    SOC1™, (SSAE-16/ISAE-3402), SOC2™, SOC3™, ISO 27001, ISO 27018:2014 і FedRAMP.
    Докладнішу інформацію про сертифікацію можна переглянути в розділі Безпека та надійність.
    Багато сервісів G Suite також відповідають вимогам, визначеним у HIPAA (Закон США про підзвітність і безпеку даних медичного страхування).
    G Suite for Education відповідає вимогам законів і норм, які регулюють діяльність навчальних закладів.

  • Чи відповідає G Suite вимогам HIPAA (Закон США про підзвітність і безпеку даних медичного страхування)?

    У G Suite діяльність клієнтів здійснюється згідно із Законом США про підзвітність і безпеку даних медичного страхування (HIPAA), положення якого регулюють захист, використання й розголошення закритої медичної інформації. Якщо клієнти, на яких поширюється закон HIPAA, хочуть користуватися службами G Suite для обробки та збереження закритої медичної інформації, вони мають підписати партнерську угоду з компанією Google. Дізнайтеся більше про відповідність закону HIPAA у G Suite.

  • Що робить Google, коли отримує урядовий запит на дані?

    Ми поважаємо ваші права на конфіденційність і безпечне зберігання даних у Google і не допускаємо їх порушення, коли виконуємо юридичні вимоги. Коли ми отримуємо запит на певну інформацію, наша команда перевіряє, чи відповідає він юридичним вимогам і правилам Google. Загалом ми надаємо дані лише у відповідь на офіційні законні письмові запити, підписані вповноваженими посадовими особами відповідних установ. Якщо запит надто загальний, ми просимо уточнити його. Докладнішу інформацію можна знайти у Звіті про роботу служб Google.

  • Чи шифрує Google мої дані?

    Система шифрує основні дані клієнтів, які зберігаються в службах G Suite. Докладнішу інформацію можна знайти в цій статті з довідкового центру.
    Дані шифруються під час записування на диск. Користувачу не потрібно для цього нічого робити. Навіть якщо інформація належить одному клієнтові, Google шифрує її за допомогою різних ключів. При цьому використовується алгоритм Advanced Encryption Standard (AES) з довжиною ключа не менше 128 біт.
    Основні дані G Suite шифруються й під час передавання між центрами обробки даних Google, а також від клієнта в систему Google і навпаки (в останньому випадку використовується протокол HTTPS із прямою секретністю).

  • Чи потрібно мені користуватись інструментами сторонніх розробників, щоб захистити свої дані в Google?

    G Suite підтримує функції безпеки, які задовольняють потреби більшості клієнтів. У пакетах G Suite Business і G Suite Enterprise є додаткові функції, зокрема масове керування розширеними перевірками Google Диска та ключами безпеки. У всіх пакетах, незалежно від розміру організації, адміністратори G Suite можуть повністю керувати конфігурацією системи та додатками на єдиній інформаційній панелі з Консолі адміністратора.
    Адміністратори мають прямий доступ до додаткових інструментів, зокрема функцій автентифікації (двоетапної перевірки, системи єдиного входу) і правил гарантування безпеки електронної пошти, як-от обов’язкове застосування протоколу TLS, керування правами на доступ до даних і DLP. Усі функції можна просто та швидко налаштувати.
    Для клієнтів, яким потрібні додаткові засоби безпеки, ми створили Marketplace – місце, де можна придбати додатки для G Suite від наших партнерів.

  • На мою організацію поширюються вимоги ЄС щодо захисту даних. Чи дотримано їх у G Suite?

    Так. Компанія Google має велику клієнтську базу в Європі. Ми беремо на себе юридичні зобов’язання відповідно до вимог ЄС щодо захисту даних і рекомендацій Робочої групи із захисту персональних даних приватних осіб (Article 29 Working Party). Клієнти G Suite укладають типовий договір для країн ЄС і приймають Зміни до політики обробки даних. Окрім того, пакет G Suite визнано таким, що відповідає класу OFFICIAL (Офіційно) включно з OFFICIAL-SENSITIVE (Офіційно – конфіденційна інформація) класифікації Принципів інформаційної безпеки хмари, розроблених урядом Великої Британії.

Налаштування

  • Чи можна перемістити в G Suite старі електронні листи, події в календарі та контакти?

    Так, ви можете перемістити в G Suite усю свою кореспонденцію, контакти й дані календаря. Ви можете перенести свої власні дані та дані своєї команди, або ви можете дозволити членам команди переносити їхні дані самостійно. У G Suite є інструменти для перенесення даних із Microsoft® Exchange, Outlook® або Office 365™, IBM® Notes® та інших поштових систем. Докладніше

  • Чи працюватиме моя пошта під час переходу?

    Так. Ви зможете надсилати й отримувати електронну пошту у звичайному режимі. Щоб використовувати Gmail із G Suite, слід налаштувати в домені пересилання кореспонденції на поштові сервери Google, змінивши записи MX. Це схоже на реєстрацію абонентської скриньки в іншому поштовому відділені після зміни місця проживання. Коли зміни в записах MX почнуть діяти (зазвичай на це потрібно до 72 годин), ви зможете надсилати й отримувати електронні листи через обліковий запис G Suite, а доти з поштою доведеться попрацювати в старій системі.

  • Чи вплине перехід на мій поточний веб-сайт? Чи буде його розміщено на сервері Google?

    Ні. Цей перехід не вплине на ваш веб-сайт. Для налаштування G Suite не потрібно змінювати поточний веб-хост. У G Suite не включено послуги веб-хостингу. Про відповідні рішення від Google можна дізнатися на платформі Google Cloud Platform.

  • Чи можна використовувати G Suite у власному домені? І що робити, якщо домену в мене немає?

    Для роботи з G Suite потрібно мати домен. Домен (доменне ім’я) – це частина URL-адреси сайту, яка стоїть після префікса www (наприклад, vashakompaniia.com). Якщо у вас уже є домен, просто вкажіть його під час реєстрації в G Suite (необхідно буде підтвердити право власності на нього). Якщо домену немає чи ви бажаєте використовувати інший для роботи з G Suite, його можна придбати в Google (за умови, що доменне ім’я не зайняте).

  • Чи може хтось інший налаштувати G Suite для моєї компанії?

    Так, ви можете звернутися до партнера G Suite. Наші партнери – досвідчені постачальники ІТ-послуг, які допоможуть оцінити, налаштувати і ввести в дію пакет G Suite, а також перенести в нього наявні дані. Вони також пропонують тренінги, послуги з керування даними та постійну підтримку. Якщо у вас виникнуть запитання щодо налаштування G Suite, можна також звернутись у нашу службу підтримки, що працює цілодобово та без вихідних.
    На нашому спеціальному сайті ви знайдете інформацію про налаштування, шаблони службових сповіщень, корисні ресурси з розгортання служб і керування змінами.

Адміністрування

  • Чи можна керувати мобільними пристроями за допомогою G Suite?

    Так. Використовуючи Консоль адміністратора Google, ви можете керувати мобільними пристроями організації навіть без спеціального локального сервера. Функція керування мобільними пристроями (MDM) дає змогу встановлювати правила для мобільних пристроїв користувачів в організації та виконувати такі операції, як віддалене стирання даних із цих пристроїв.

  • Чи можна в G Suite керувати кількома доменами?

    Якщо ваша організація отримує нове доменне ім’я або використовує кілька доменів, ви можете безкоштовно додати їх до облікового запису. Після цього користувачі зможуть мати облікові записи в кількох доменах і при цьому легко співпрацювати в наших сервісах, а ви керуватимете всіма доменами на одній Консолі адміністратора. Додати можна як окремий домен, так і псевдонім домену (залежно від того, як ви плануєте його використовувати).

  • Чи можна надати права адміністратора іншим користувачам?

    Так. Незалежно від розміру вашої організації, рекомендуємо розподілити обов’язки з керування службами й обліковими записами користувачів між довіреними особами. Щоб надати права адміністратора, призначте користувачеві одну з відповідних ролей. Користувач із такою роллю отримує доступ до Консолі адміністратора. Якщо зробити довірену особу суперкористувачем, вона зможе виконувати всі операції на Консолі адміністратора. Крім того, можна призначити роль адміністратора з певними обмеженнями, наприклад дозволити лише створювати групи, керувати налаштуваннями служб або скидати паролі користувачів.

  • Чи можна контролювати доступ користувачів до окремих функцій і служб?

    Більшість служб увімкнено для всіх користувачів за умовчанням. Однак на Консолі адміністратора можна вимкнути певні служби або налаштувати їх відповідно до потреб вашої організації. Ви можете активувати однакові налаштування для всіх учасників або застосувати спеціальні правила для окремого користувача. Наприклад, можна ввімкнути Hangouts тільки для служби підтримки або дозволити редагувати загальнодоступний сайт компанії в Google Сайтах тільки відділу маркетингу.