Логотип Диска

Працюйте на Google Диску

Усі ваші файли в надійному місці, і ними легко ділитися, де б ви не були
Щомісячний план передбачає необмежений обсяг пам’яті*

Зв’язатися з нами

Ніяких обмежень для праці.

 

Google Диск пропонує достатній обсяг пам’яті для компаній будь-яких розмірів. Синхронізуйте всі робочі матеріали (включно з документами Microsoft Office) на комп’ютері, телефоні та планшеті, щоб працювати з файлами коли завгодно.

Збереження файлів у Google Drive і синхронізація пристроїв

Google Диск – це десятки надійних засобів захисту, спеціально розроблених, щоб зберігати дані в цілковитій безпеці та під контролем власників. Ваша інформація належить лише вам, і завдяки нашим інструментам ви самі вирішуєте, з ким і як нею ділитися. Наша мережа центрів обробки даних надає виняткову безпеку й гарантує постійний і надійний доступ до даних у 99,9%* випадків. Будьте певні: ми не втратимо пильності ні на мить.

* В угоді про рівень обслуговування гарантується доступність протягом 99,9% часу та відсутність планових простоїв.

Зображення замка, яке символізує безпеку файлів на Google Диску

Збережені на Диску файли можна переглядати з будь-яких пристроїв, зокрема Android та iOS, навіть без підключення до Інтернету. Сервіс підтримує понад 40 популярних форматів файлів, серед яких відео, зображення, таблиці, документи Microsoft® Office і PDF. При цьому вам не доведеться встановлювати додаткові програми чи витрачати зайві кошти. Можна навіть редагувати файли Microsoft Word, Powerpoint® і Excel® у мережі й на пристроях Android та iOS.

Файли з Google Drive доступні на будь-яких пристроях, зокрема мобільних

Діліться файлами розміром до 5 Тб навіть із тими, у кого немає облікових записів Google. Завдяки налаштуванням спільного доступу можна вирішити, як саме ділитися файлами. Можна надавати дозволи на перегляд, коментування й редагування, адже ви самі керуєте матеріалами. Крім того, ви не заплутаєтесь у версіях одного й того самого файлу й вам не доведеться нічого об’єднувати.

Надання доступу до файлів на Google Диску для спільної роботи над ними

Безпека, захист і надійність

 
Центр обробки даних, у якому безпечно зберігається інформація з Диска

Google Диск і наші центри обробки даних пройшли перевірку за стандартом SSAE 16/ISAE 3402 Type II SOC 2 й отримали сертифікат ISO 27001. Для окремих галузей і регіонів, де діють особливі норми, ми гарантуємо захист даних на Google Диску (з функцією підтвердження домену) відповідно до стандартів FISMA, FERPA та HIPAA, а також дотримання принципів конфіденційності Safe Harbor.

Панель керування пристроями та користувачами Google Диска (для ІТ-спеціалістів і адміністраторів)

Google Диск пропонує потужні та водночас прості інструменти, які дають змогу керувати обліковими записами користувачів, захищати їхні мобільні пристрої, налаштовувати параметри доступу й отримувати важливу статистику за допомогою детальних звітів і перевірок.

Зображення замка, яке символізує шифрування даних на Google Диску

Google Drive – це десятки надійних засобів захисту, спеціально розроблених, щоб зберігати дані в цілковитій безпеці та під контролем власників. Інформація передається на сервери Google, пересилається між центрами обробки даних і зберігається на мобільних пристроях зашифрованою.

Підтримка по телефону, у чаті й електронною поштою для користувачів Google Диска

Служба підтримки Google Диска працює цілодобово 7 днів на тиждень. Телефонуйте, пишіть у чат або на електронну пошту: ми працюємо, щоб ви завжди мали доступ до своїх робочих файлів і досягали поставлених цілей.

Потужність і простота

 

Мільйони людей користуються Google Диском удома й на роботі. Це особливо зручно завдяки тому, що в Google дуже легко переходити між обліковими записами, і при цьому робочі файли та бізнес-інформація завжди залишаються в цілковитій безпеці.

Простий перехід між обліковими записами в Google Drive

Більше не треба копирсатися в купі документів, шукаючи потрібний аркуш: тепер матеріали можна знаходити за лічені хвилини, навіть якщо це зображення або PDF-файли рукописнних нотаток. Автоматичне оптичне розпізнавання символів і зображень – це саме та чарівна паличка, за помахом якої працює Пошук Google.

Можливості пошуку на Google Диску

Завдяки Сейфу Google Apps пошук здійснюється з урахуванням усього вмісту Диска, а результати експортуються в eDiscovery. Так ваші юристи зможуть легко отримувати потрібну інформацію, а ви будете впевнені, що не втратите важливі дані через зміну працівників.

Google eDiscovery

Створений для роботи в команді

 
Надання доступу до файлів на Google Диску для спільної роботи над ними

Зберігайте на Диску робочі файли та папки, отримуйте до них доступ із будь-якого пристрою і за лічені секунди діліться матеріалами з колегами, клієнтами чи партнерами (навіть якщо вони не користуються Google Диском). Годі витрачати час, пересилаючи вкладені файли й об’єднуючи різні версії того самого документа. Працюйте ефективніше завдяки Диску!

Співпраця в реальному часі над документами на Google Диску

Google Диск і Google Документи дають змогу одночасно працювати з файлом і вам, і вашим колегам. Не потрібно надсилати й переглядати купу електронних листів: завдяки коментуванню в процесі роботи ви не залишитесь осторонь нещодавніх подій.

Новини про останню активність на Google Диску

Ви завжди будете в курсі справ, оскільки завдяки автоматичному оновленню активності знатимете, хто й коли редагував спільні файли. Крім того, зручна система контролю версій дає змогу переглядати попередні варіанти документів, а всі внесені зміни будуть, як на долоні.

Більше можливостей із Google

 
Значки додатків Google Диска

Разом із Google Диском ви отримуєте доступ до пакета G Suite, у який входять Форми, Сайти, Календар, Документи, Таблиці, Презентації, Hangouts, Google+ та інші служби. Це запорука ефективної роботи вашої команди.

Голосові та відеонаради на Диску

Матеріали стають набагато кращими, якщо є можливість їх представити й обговорити. Спілкуйтеся з колегами, клієнтами та партнерами за допомогою багатостороннього зв’язку: до ваших послуг високоякісне відео, голосові й текстові повідомлення. Годі витрачати гроші й час на ділові поїздки, адже тепер поспілкуватись особисто можна в Google Hangouts.

Додатки для Диска від сторонніх розробників

Хочете розширити можливості Диска? Завдяки обліковим записам із доменним керуванням ви матимете доступ до сотень інтегрованих додатків, наприклад DocuSign для електронних підписів, LucidCharts для макетів або Smartsheets для керування проектами.

Виберіть план

Випробуйте безкоштовно протягом 14 днів.

Drive Enterprise

Платформа для спільної роботи з вмістом на основі хмари,
якою можна користуватись окремо від G Suite.

Спробувати безкоштовно
  • USD $8 за активного користувача + USD $0.04 за ГБ*
  • Необмежений обсяг пам’яті
  • Google Документи, Таблиці та Презентації
  • Сертифікат Privacy Shield
  • Зобов’язання щодо обробки даних
  • Цілодобова підтримка без вихідних електронною поштою та по телефону
  • Гарантія безпеки, конфіденційності й відповідності
  • Керування представниками компанії
  • Централізована Консоль адміністратора
  • Аудит і звітування
  • Сейф для збереження файлів Диска для юридичних цілей
  • Запобігання витокам даних для Диска

G Suite

Пакет додатків для підвищення продуктивності, що включає Диск, Gmail, Календар, Hangouts та інші.

Спробувати безкоштовно
  • USD $10-$25 за користувача на місяць
  • Необмежений обсяг пам’яті (але якщо користувачів менше ніж 5, застосовується обмеження – 1 ТБ на користувача)
  • Google Документи, Таблиці та Презентації
  • Сертифікат Privacy Shield
  • Зобов’язання щодо обробки даних
  • Цілодобова підтримка без вихідних електронною поштою та по телефону
  • Гарантія безпеки, конфіденційності й відповідності
  • Керування представниками компанії
  • Централізована Консоль адміністратора
  • Аудит і звітування
  • Сейф для збереження файлів Диска, Gmail і Hangouts Chat для юридичних цілей
  • Запобігання витокам даних у Gmail і на Диску
  • Корпоративна електронна пошта в Gmail
  • Спільні календарі
  • Відео- й голосові конференції
  • Безпечний обмін повідомленнями між членами команди

* Клієнт накопичуватиме та сплачуватиме всі витрати на основі: 1) кількості Активних користувачів за місяць; 2) використаного обсягу пам’яті (вимірюється в гігабайтах для всього домену Клієнта) за місяць. "Період накопичення витрат" – це проміжок часу, що починається з першого дня попереднього календарного місяця та закінчується останнього дня того самого місяця. "Активний користувач" – це Кінцевий користувач, який: 1) працював із Google Диском хоча б раз протягом місяця; 2) синхронізував дані з Google Диском принаймні раз протягом Періоду накопичення витрат. Визначення компанією Google обсягу використання Служб Клієнтом є остаточним.

З Диском уже працюють мільйони компаній, і серед них: